CLUBHUIS WEER OPEN

Ons gezellige clubhuis is per 5 april op vrijdagavond weer geopend. Kom als passant gerust even binnen lopen voor een praatje en ontmoet de leden van onze vereniging.

Clubhuis WV Flacquee:
Vingerling 15
3241 EB  Middelharnis
06-83189626 of 06-83189626

e-mail aan beheerder: clubhuis@watersportverenigingflacquee.nl

'

Hierboven is ons kleine maar gezellige clubhuis te zien links naast de witte reus 'Le Bateau".

2015-11-09 Plafond clubhuis wordt gebroken wit in plaats van donker groen

Mart heeft een ploegje winterschilders aan het werk gezet. Op maandagavond 9 november zijn ze begonnen. Omdat ons clubhuis altijd zo donker is, gaan we iets doen aan de kleurstelling en aan de verlichting. Kijk eens wat een verschil!

2014-04-04 Herinrichting van het interieur

Na lang beraad heeft het bestuur de knoop doorgehakt. De oude vertrouwde bank bij het raam is verhuisd naar de zolder. Daar kan de jeugd hem als 'hangplek' gebruiken. Beneden is nu meer ruimte gekomen voor het mooie nieuwe meubilair. Voortaan zal iedereen bij maaltijden een comfortabele zitplaats aan een tafel hebben.

2014-01-30 Ingrijpende verbouwing clubhuis

Meteen na de nieuwjaarsreceptie is de verbouwing van ons clubhuis gestart. Er is met man en macht gewerkt. Een groep vrijwilligers uit de vereniging zelf en talrijke medewerkers van sponsors hebben in korte tijd een schitterend resultaat weten te bereiken.

De werkzaamheden konden precies op tijd, voor de ALV van 14 maart, worden afgerond.

De diapresentatie geeft een beeld van de hele verbouwing.