CLUBHUIS WEER OPEN

Ons gezellige clubhuis is per 5 april op vrijdagavond weer geopend. Kom als passant gerust even binnen lopen voor een gratis bakje koffie. Vanaf 20:00 zijn we open voor een praatje en ontmoet de leden van onze vereniging.

Het verenigingsgebouw van de watersport vereniging is een uniek en authentiek gebouw waar je zeker een keer geweest moet zijn. Het ligt op een hele mooie locatie aan de havenkom van Middelharnis direct aan het water en het is iedere vrijdagavond geopend vanaf 20:00 uur tot aan het einde van de gezelligheid.

Het is een gebouw met een lange geschiedenis bij de vereniging en er zijn al heel wat gezellige uurtjes geweest en "zeer"sterke verhalen voorbij gekomen.

Kom gerust eens gezellig binnenstappen als je met de boot onze mooie haven aan doet en geniet van een gratis kopje koffie of thee.

Clubhuis WV Flacquee:                                                                                                    Vingerling 15, 3241 EB Middelharnis                                                                                          06-83189626 of 06-83189626

E-Mail met de beheerder Mart Verbeek via; clubhuis@watersportverenigingflacquee.nl

'

Hierboven is ons kleine maar gezellige clubhuis te zien links naast de witte reus 'Le Bateau".